Пошуковий запит: (<.>A=Бурлуцький О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Тартаковський Е. Д. Методика формування технології ТО, ПР локомотивів у післянормативний термін експлуатації [Електронний ресурс] / Е. Д. Тартаковський, О. С. Крашенінін, О. В. Бурлуцький // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2013. - Вып. 60. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2013_60_14 Представлено нові підходи та результати методики коректування технологічного процесу технічного обслуговування і поточного ремонту локомотивів у післянормативний термін експлуатації.
|
2. |
Бурлуцький О. В. Розгляд проблеми захисту права на наукове відкриття в умовах НТП України [Електронний ресурс] / О. В. Бурлуцький // Часопис Київського університету права. - 2013. - № 4. - С. 246-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2013_4_60
|
3. |
Бурлуцький О. В. Аналіз генезису історико-правових аспектів розвитку законодавства, пов’язаного з науковими відкриттями в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Бурлуцький // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2014. - Вип. 63. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2014_63_9
|
4. |
Фомін О. В. Сучасні методи оцінки опору втомленості несучих елементів вантажних вагонів [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(2). - С. 288-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(2)__58
|
5. |
Бурлуцький О. В. Визначення зварювальних деформацій, які виникають на етапах життєвого циклу на піввагону [Електронний ресурс] / О. В. Бурлуцький, Н. С. Кочешкова // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2015. - Вип. 26-27. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2015_26-27_13
|
6. |
Бурлуцький О. В. Застосування математичного моделювання процесів правки при виготовленні елементів напіввагонів [Електронний ресурс] / О. В. Бурлуцький, О. А. Логвіненко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 28. - С. 110-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2016_28_14
|
7. |
Бурлуцький О. В. Формалізація структурно-речових перетворень в несучих системах вантажних вагонів у результаті термічних впливів у процесі зварювальних і правочних робіт [Електронний ресурс] / О. В. Бурлуцький, О. В. Фомін, В. П. Ткаченко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 29. - С. 54-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2016_29_7
|
8. |
Фомін О. В. Наукове обґрунтування вибору геометричних параметрів зон нагріву при термічній правці елементів несучих систем вантажних вагонів [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, О. В. Бурлуцький // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_46
|
9. |
Фомін О. В. Процедура правки технологічно-деформованих вагонних металоконструкцій шляхом створення внутрішнього напруженого стану термічним впливом [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, О. В. Бурлуцький // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 3. - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_3_44
|
10. |
Фомін О. В. Блочно-ієрархічне описання конструкції сучасних спеціалізованих вантажних вагонів [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 4(4). - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_4(4)__9 Наведено особливості запропонованого підходу до формалізованого описання конструкції залізничних спеціалізованих вантажних вагонів, розробленого на основі використання принципів ієрархічності та декомпозиції.
|
11. |
Бурлуцький О. Історичні передумови становлення Міжнародного союзу рукопашного хортингу [Електронний ресурс] / О. Бурлуцький // Теорія і методика хортингу. - 2016. - Вип. 6. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2016_6_6
|
12. |
Фомін О. В. Математичне моделювання варіаційних характеристик плям нагріву при термічній правці каркасних елементів піввагонів [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький, М. І. Горбунов, О. А. Логвіненко, А. М. Фоміна // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 31. - С. 186-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2017_31_20
|
13. |
Фомін О. В. Концептуальні основи термічної правки [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. В Бурлуцький, М. І. Горбунов, О. А. Логвіненко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_42
|
14. |
Фомін О. В. Математичне описання термічної правки вагонних металоконструкцій [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, М. І. Горбунов, О. В. Бурлуцький, О. А. Логвіненко, А. М. Фоміна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 1(3). - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29_1(3)__28
|
15. |
Фомін О. В. Математичне моделювання процесу термічної правки балки хребтової вантажних вагонів-платформ [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, О. В Бурлуцький, Д. А. Шелест, А. М. Фоміна // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2019. - № 3. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2019_3_33
|
16. |
Фомін О. В. Теоретично-практичний базис правки деформованих вагоноконструкцій термічним впливом [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, О. В. Бурлуцький, А. М. Фоміна // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 155-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_16 Мета дослідження - обгрунтування доцільності використання методу термічної правки (ТП) для усунення деформацій вагонних металоконструкцій, які мають місце під час їх виготовлення, експлуатації та ремонту. Для досягнення зазначеної мети створено математичний апарат, який базується на методах математичного планування експерименту. Розроблено узагальнений універсальний математичний запис оптимізаційного дослідження ТП вагоноконструкцій. Проведене моделювання ТП з використанням програмного комплексу систем автоматизованого проектування SolidWorks, а також експериментальне дослідження натурного зразка верхнього обв'язування напіввагона. На основі узагальненого математичного запису оптимізаційного дослідження ТП вагоноконструкцій створено математичні залежності для термічної правки хребтової балки та верхнього обв'язування універсальних напіввагонів. Ці залежності описують зміну величини деформаційного прогину з відповідними геометричними параметрами зон нагрівання (прогину хребтової балки та профілю верхнього обв'язування) залежно від варіювання керованих змінних (геометричних параметрів плям нагрівання й температури). Побудовано допоміжні графіки (бінарні перерізи) для обгрунтованого вибору оптимальних значень геометричних параметрів зон нагрівання у разі застосування термічної правки деформацій елементів вантажних вагонів, які виникають під час їх виготовлення, ремонту та експлуатації. На основі розроблених скінченно-елементних моделей виконано підтвердження ефективності ТП. Експериментальним шляхом доведено точність одержаного в ході комп'ютерного моделювання ефекту і відзначено усунення прогину елемента вагонної конструкції, який виник під час накладання зварного шва. Розроблений математичний апарат і створена на його основі модель для дослідження ТП вагоноконструкцій надають змогу обгрунтовано підходити до вибору оптимальних параметрів зазначеної правки під час її застосування для усунення деформацій, які виникають в елементах вантажних вагонів. Урахування одержаних результатів сприятиме зниженню витрат на технологічні процеси побудови та ремонту вантажних вагонів, які складають основу вагонного парку залізниць України.
|
17. |
Фомін О. В. Термічна правка технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький, М. І. Горбунов, О.А. Логвіненко, А. М. Фоміна // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2017. - № 39. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2017_39_15
|
18. |
Фомін О. В. Аналіз існуючих та перспективних профілів складових елементів несучих систем одиниць рухомого складу залізниць [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, О. В. Бурлуцький, А. М. Фоміна // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2016. - № 46. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpidmm_2016_46_13
|
19. |
Логвіненко О. А. Особливості технологічного контролю при виготовленні основних елементів конструкцій рухомого складу [Електронний ресурс] / О. А. Логвіненко, О. В. Бурлуцький // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169(дод.). - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169(dod
|